lördag 8 april 2017

Månadsrapport mars

Här kommer en sammanfattning av mars.
  • Utdelningar - 10 083 kr
  • Rullande 12 månader -  66 911 kr
  • Sparkvot nettolön - 0%
  • Utdelningar / utgifter - 19%
  • Affärer -
  • Sålt -

0% i sparkvot blev det även denna månad då det varit en del fakturor kopplat till huset i form av renoveringar samt inköp av möbler.

Min målsättning är att komma ikapp och börja nyinvestera i aktier igen framåt halvårsskiftet. 
En del av värdepapperslånet hart betalats bort av inkommande utdelningar. Inga affärer gjordes.

Eftersom diagrammen inte vill samma sak som jag denna gång så uteblir de.
Ska försöka få ordning på de så att de kan publiceras. Håll till godo!

Trevlig söndag!

-->-->

1 kommentar:

  1. För lite över ett år sedan trodde jag att mitt äktenskap var över. Hon flyttade ut med en annan, jag gjorde allt för att få honom tillbaka till älska mig, jag har kontakt kärlek trollkarl från andra delar av världen men ingen kunde hjälpa mig att föra honom hem, tills en vän till mig introducerade en stor man från den afrikanska nationen som heter Dr.Oduduwa, efter att ha älskat stavning aktivering av Oduduwa samma dag fick jag ett telefonsamtal från min ex pojkvän och han bad om ursäkt till mig och han lovar att komma och träffa mig hemma nästa dag.
    Tack till Dr.Oduduwa, en spirituell healare för att ha gett mig de verktyg som jag behövde för att rädda mitt äktenskap från skilsmässa. Idag är min kärleksman här med mig, ända sedan vi är lyckligare i kärlek mer än någonsin tidigare.
    Jag rekommenderar uppriktigt Dr.Oduduwa till alla som försöker återställa trasiga äktenskap och att återvända tillbaka ex love (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera